Pages

Wednesday, January 25, 2012

MEMORI YANG MASEH ADA

okay, aku teringat plak masa cuti sem aritu, di saat saat aku ada mood yang tgh rajen, aku g kemas laa walldrobe aku yg penuh dengan baju yang banyak dan juga kotak kotak dan kotak. so, dipendekkan cerita, aku pon terbukak laa satu kotak besar kaler merah and tgok sama ada isinya berpotensi untuk dibuang ataupun tak. 

then aku terjumpalah gambar aku mase skolah dulu2 dan juga kad raye kad besday dari kwan2 aku. aku terpandanglah pulak, satu kad besday dari NurFarahin Said dan Natrah Jamal. seingat aku, time tu ade PLBS utk bahasa melayu dan diorang pon present cara-cara untuk buat kad besday. kebetulan hari tu hari jadi aku, then diorang bagi kad besday tu. siap tulis kat papan itam (supposed to be papan ijau) lagi nk ucap selamat kat aku. bila aku baca balek semua kad yang ada, aku yang mmg sentiasa fragile walaupun berulang kali aku ckp dgn org yg aku xde perasaan nih, then aku termenangis plak. aku cam tersedar yang aku pernah menjadi kawan yang baik buat mereka.  


aku akui dulu aku suke gile merempat kat dorm org lain, aku suka dengar mslh sesiapa saje yg aku jumpe masa tu. kdg2 kat surau sekolah aku suke nak dekat dengan sesiapa dan berkongsi cerita. ya, saya ada ramai kawan. dan kebanyakkan kawan saya zaman sekolah dlu semua baik2. ya, aku maseh simpan semua kenangan yang kawan2 aku bagi sampai skrg. 


aku jadi bahagia sekejap. mmg zaman sekolah tu indah kan? 


No comments:

Post a Comment